Zarządzanie zamówieniami

Zarządzanie zamówieniami to najważniejsza część panelu administracyjnego sklepu. To jak obsługiwane są zamówienia i ile czasu zajmuje zarządzanie zamówieniami stanowi o jakości obsługi klienta i wygodzie pracy administratora.

System FreeCart jest zbudowany przy współpracy sklepów obsługujących dziennie setki transakcji i oferuje szereg narzędzi pozwalających na szybką i wygodną obsługę zamówień.


Najważniejsze opcje

  • możliwość edycji zamówienia i danych kupującego
  • wysyłanie do klienta informacji o zmianach statusu zamówienia
  • obsługa zamówień składanych telefonicznie
  • wystawianie faktur VAT
  • definiowanie grup klientów
  • historia i bilans zamówień danego klienta
  • graficzne logo na fakturach
  • filtrowanie zamówień według wielu predefiniowanych cech
  • wydruk etykiet na paczki bezpośrednio z poziomu panelu administracyjnego - brak konieczności ręcznego kopiowania danych do programu firmy kurierskiej

PROPAGE
Szczecin, ul. Willowa 20/1

e-mail: biuro@freecart.pl